donderdag 18 juli 2013

Verjaardag in stal?

Op mijn verjaardag ging ik met Myrthe en een vriendin naar de Open Stal kunstroute in Oldeberkoop.
Je fietst of loopt een route door het dorp en komt in allerlei stallen en schuurtjes, kerk, school en ook buiten kunst tegen. We hebben niet alles gezien maar wel veel moois, hierbij een kleine impressie, voor meer info kun je op de website kijken. het thema was: "het landschap in mijn hoofd"
Ik ben daarnaast ook verwend met mooie en grappige (e-)kaarten en leuke cadeautjes, een feestelijke dag dus. 
Alleen kwam de buurtbus niet opdagen en het was de laatste dus we moesten met de taxi terug naar huis :S
Nou ja..ik liet mijn dag er niet door bederven.



 Enorme pendels.
 In dit tentje was het bloedheet maar er stonden allerlei rariteiten die in beweging kwamen als je op een knop drukte oid.
 Op dit stille publiek werd een film vertoond waardoor ze in beweging leken te komen :)
In de gymzaal was ook een heel mooie korte film te zien met beelden van luchtfoto's in de bergen waar iets aan was toegevoegd..met mooie muziek op de achtergrond.


 Ach..het arme knijntje :)


 Textiele kunst, ook in Hawar heel mooie vilt-objecten, maar daar mocht je niet fotograferen. Ik heb een website van de kunstenares gevonden : click
 De kunst van het weglaten, ook leuk om zelf te doen.
Een bijenkoningin? 


7 opmerkingen:

  1. Hopelijk heb je mijn E kaart ook gekregen en ik zie wel dat de open stalbeweging bijzondere dingen heeft laten zien.Gelukkig laat je je door zo`n klein opstakel bij het vervoer je dag niet laten bederven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaja, een heel mooie, dankje nog.
      Ik heb nog wel gebeld want het is natuurlijk wel heel vreemd dat een busje niet komt(het busje kwam niet zo pp)Ik prbeer het taxigeld terug te krijgen maar dat zal wel niet lukken.

      Verwijderen
  2. Heel bijzonder en apart, kleurig en creatief, echt wat voor jullie. :)
    De baby's in het hart, geweldig gevonden.

    Een leuke manier om je verjaardag te vieren, Margreet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik voel weinig voor een hele kamer vol visite, daar vind ik zelden wat aan. Zaterdag komt mijn moeder nog en zus en zwager en zondag neem ik taart mee naar de knutselclub.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi verslag, bijzondere foto's.

    BeantwoordenVerwijderen