donderdag 25 juli 2013

Even pauze

Een dag of 10 geen geluksglimpen hier (of iemand moet elke dag al in de reacties willen posten?) 
We gaan nl bijna op vakantie en die is internetloos en ik krijg er zin in, ook al loop ik nog te stressen en zweten om alles in orde te krijgen wat in orde moet.  
Vanaf zaterdagmiddag is dat gedaan want dan begint de reis. Eerst naar Leer voor een hotelovernachting en de volgende ochtend naar Binz op Rügen. 
En dan hopen we zondagmiddag hier plaats te nemen.  Rechts op de foto ziet u de Oostzee. 
Een en al glimp dus :) 

10 opmerkingen:

  1. zeg zeg.. hebben ze daar in Binz geen bieb of een internetkaffee?..pp
    Als alternatief kun je ook de glimpen dag voor dag voorprogrammeren..pp

    Fijne vakantie met veel zon op het ostseestrand.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha, vast wel..
      neenee dat is me te nep, ik moet juist elke dag een geluksglimp opmerken, het is nog kiezen steeds trouwens, zoveel geluk als me toevalt elke dag :)
      Dankjewel schat, je zult een week zonder mij moeten overleven, lastig, dat snap ik pp

      Verwijderen
    2. 33ºC en onweer voorspeld op zondag en dan maandag hele dag regen en 20ºC.
      Naast badpakken en bikini's toch ook maar regenjasjes en plui's mee?

      Verwijderen
    3. ja ik zag het maar net als hier verandert alles elke dag weer pp

      Verwijderen
    4. Die weersvoorspelling klopte, we kwamen aan in de hitte, 's avonds laat het onweer en maandag regen en afkoeling. daarna werd het prima vakantieweer.

      Verwijderen
  2. Ja, je zal wel lopen zweten met dit weer. ;)
    Heel verstandig Margreet, even geen internet.
    Dan kan je je elke dag concentreren op alle geluksmomenten in jullie vakantie. :)
    Ik hoop dat dat er heel veel zullen zijn, veel goed weer en veel plezier gewenst!

    Van die foto krijg je al een vakantiegevoel. :-)
    Tot na de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik loop nog steeds te zweten, wat zal dat morgen heerlijk zijn, helemaal niks meer te hoeven :)
      Dankjewel Willie.

      Verwijderen
  3. nou je bent al onderweg zie ik goede reis
    groetjesNovelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier gewenst en mooi weer met niet al te hoge temperaturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op allesverandert verschijnt binnenkort een fotolog, als ik tenminste het snoertje kan vinden...

    BeantwoordenVerwijderen