zondag 2 februari 2014

Wat doe je met schoenendozen

Myrthes verloofde is om de 3 weken een weekend hier, hij is niet zo mobiel(daarom heeft ie o.a. een 'scoot') en kan maar 1 hand gebruiken, dus de mogelijkheden zijn beperkt. Ik had bedacht (in mijn actieve plan-mode) dat we maar es moesten knutselen, en dat hebben we gedaan. Ik had 3 schoenendozen van zolder gehaald (tóch wel handig zo'n volle zolder dus) en een stapel tijdschriften op tafel gelegd en HUP- jaja, meteen van start- De geliefden vonden het hartstikke leuk, en ik ook trouwens. 
RemCo zocht wel 50 vlinders bij elkaar, Myrthe maakte een allerschattigst konijnen'schilderij' en ik.. nou ja. Het is nog niet af he!!
Gaan we dus vaker doen!




3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat Remco ook van knutselen houdt.
    De resultaten zijn heel leuk, jouw doos vind ik geweldig. :)
    Knippen met een hand lijkt me heel lastig, maar dan helpen jullie hem wel, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is ook lastig maar hij knipt het meeste toch zelf, we helpen hem af en toe, als hij dat wil. Alles is lastig met één hand en één been(hij is aan een kant verlamd tengevolge van een ongeluk toen hij klein was).

      Verwijderen
  2. Eén hand en één been? Nou, dan mogen wij, min of meer gezonden, gezonden nog eens achter de oren krabben voor we klagen.
    Ik zal voortaan minder zeuren over mijn pijntjes en ongemakken.

    BeantwoordenVerwijderen