maandag 24 juni 2013

Zware jongen

Onze zwerver, hij heeft het voor mekaar gekregen, en hoe..
Ligt 's nachts bijna altijd op mijn slaapkamer, tegenwoordig op de stoel, soms op bed en ook weleens onder de deken. Dan mag ik hem niet verschuiven want dan wordt ie boos en kan ik een haal krijgen. Hij ligt dan enorm te knorren en dat doet mijn hartje wel goed eigenlijk.. :)
Zijn vacht was eerst zo stug en ruw, nu is het zacht geworden. Hij heeft het hier goed, zo goed dat hij op dieet moet, dat heb ik nog nooit meegemaakt met een kat.


5 opmerkingen:

  1. Hij wist heel goed wat hij wilde. :)
    Fijn dat het zo goed gaat met zijn vacht.
    Het lijkt me lastig om één kat op dieet te zetten.

    Mickey slaapt altijd op bed, tegen mijn benen aan. Onder het dekbed mag hij niet, maar dat probeert hij ook niet. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Brokjes eet hij gewoon zoveel hij wil maar van blikjes geef ik hem minder, soms maar één schepje. Hij kon zichelf niet meer goed wassen, was net een duikelaartje en viel om. Ik heb nog nooit een te dikke kat gehad eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij was al dik toen hij bij je kwam.
    Hij is dus al afgevallen en kan zich nu wel wassen? Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij was al dik ja maar hij is nog dikker geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen